مدیرعامل نیروگاه بندرعباس

پیشرفت ۸۰ درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس 

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از پیشرفت هشتاد درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از پیشرفت هشتاد درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۸۷
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از پیشرفت هشتاد درصدی تعمیرات اساسی واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس خبر داد.

حسین سلیمی اعلام کرد: باتوجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه برق جنوب شرق کشور و از صنایع فعال در استان هرمزگان می باشد، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: تعمیرات اساسی واحد دو بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بندرعباس از نیمه مهرماه ۱۳۹۹ آغاز و طبق برنامه تا اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

حسین سلیمی افزود :براساس اهداف از پیش تعیین شده و برای افزایش ظرفیت تولید انرژی الکتریکی تا محدوده توان نامی و همچنین افزایش راندمان و کاهش آلاینده های زیست محیطی تعمیرات اساسی واحد دو بخار، تمامی فرآیند این پروژه زیر نظر کارشناسان، متخصصین و نیروهای پرتلاش و توانمند نیروگاه بندرعباس صورت گرفته و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس عنوان کرد :باتوجه به گذشت ۲۷ هفته ،  از شروع تعمیرات اساسی  ، عملیات ، پیشرفت فیزیکی خوبی را طی کرده و با همت و تلاش جهادی کارشناسان ، متخصصین و نیروهای توانمند شرکت و طبق برنامه زمان بندی پیش بینی شده با موفقیت به پایان خواهد رسيد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها